Wednesday, August 5, 2015

Vitalea Shaklee Multivitamin Unggul Pertama Di Dunia




Vitalea Shaklee merupakan multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Pada mulanya ia dikenali sebagai Vitalize-Mineral dan kemudian namanya di ubah kepada Vita-min dan perkataan  vitamin yang kita sebut-sebut sehingga hari ini, asalnya dari Shaklee [Ohhh baru saya tau]. 90 tahun dahulu Vitalea Shaklee adalah dalam bentuk cecair, akibat dari peningkatan teknologi ia telah diubah kepada bentuk tablet. Hebatkan?

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang disarankan oleh RDA. Tablet Vitalea disaluti dengan serbuk spirulina. Kalau korang nak tau lagi ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas terlarut di dalam air dan juga tubuh manusia. Ini memudahkan proses penyerapan di dalam usus kecil.

Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Ini bermakna kalau anda mengambil Vitalea setiap hari, risiko untuk menghidap penyakit amatlah rendah.

Kebaikan Vitalea
ü  Penambahan tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
ü  Sebagai pelengkap nutrisi, segala kekurangan nutrisi dalam pemakanan yang tidak seimbang.
ü  Keupayaan sistem produktif terutama kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
ü  Sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan.
ü  Elemen penting pada sel tubuh dengan menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

ü  Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.


Pengedar Vitamin Anda,
+ Kiera Idres
+ 019.307.7392
+ pengedarvitaminklang.blogspot.com


No comments:

Post a Comment